تبلیغاتارتقاء آنلاین

CPM - آنچه در آن است؟ چگونه به استفاده از CPM در تبلیغات؟

با برگزاری یک رسانه ها و کمپین تبلیغات متنی در شبکه، هر تبلیغ محاسبه بودجه برآورد شده آن است. کمپین تبلیغاتی و ضوابط مهم است که به ببینید که چگونه بودجه اختصاص داده شده برای اجرای آن، که آیا پول صرف شده است و اثربخشی است که با آنها در نظر گرفته شده به عنوان استفاده می شود. محاسبه بهره وری از تبلیغات محصول در برنامه ریزی رسانه ها بر اساس چند شاخص که یکی از آنها شاخص CPM است. چه این رقم نحوه استفاده از آن - پیدا کردن زیر.

CPM - چرا لازم است

تبلیغات CPM است، از آن شده است از قرن گذشته شناخته شده است. ماژول مورد استفاده در تمام کمپین های تبلیغاتی که در رسانه ها صورت گرفت. انتشارات، تلویزیون و رادیو هنوز هم استفاده از این رقم برای محاسبه هزینه های تبلیغاتی. CPM است در مورد استفاده می شود که آن را به قیمت نمایش تبلیغات می آید یک مقصد واحد نیست، و هزاران نفر از خریداران ممکن است. در همان زمان، و به گردش خون این مدت قرار داده شد. صاحبان سیستم عامل های تبلیغات تنها می تواند با گردش خود و تمرکز موضوعی کار کند، بنابراین نرخ CPM تعیین شد، تبلیغات، با توجه به این مقدار سازنده بود.

تعریف CPM

یک تعریف ساده از CPM - هزینه در هر هزار است. می آید از نام ماژول کلمات انگلیسی هزینه به ازای هر هزار نفر، که در آن M - بر اساس اعداد رم، به این معنی 1000. بنابراین، سوال این است CPM است، شما می توانید می گویند که این قیمت هر هزار تبلیغ است. ساعت هم بیشتر وجود دارد تبلیغات در صفحات روزنامه ها، مجلات، در اغلب موارد آن در رادیو اجرا و یا خواندن در کانال تلویزیونی از - بیشتر میزان این عامل است.

محاسبه CPM تبلیغات آنلاین مبارزات

در اینترنت، نقش آگهی معمولا بازی آگهی ها - کسانی که مزاحم پاپ آپ، که بسیار محبوب با کاربران هستند، و که آوردن پول به صاحب سیستم عامل های تبلیغات. محبوب تر از سایت، مردم بیشتر به دنبال در این صفحه وب، تبلیغات گران تر در این سایت را به مشتری هزینه.

تبلیغ کنندگان در بیشترین تعداد ممکن از کاربران که دیدم بنر. بنابراین، چه CPM است، آن را می توانید به صورت ریاضی مانند زیر نشان داد:

CPM = (قیمت کل از سفارش تبلیغات) / (تعداد برنامه ریزی شده از مشاهده در هر بنر روز) * 1000.

اکنون روشن، CPM است - آنچه در آن است. در تبلیغات آن را یکی از شاخص های مهم است. تبلیغ کننده می تواند محاسبه چقدر پول شما نیاز به پرداخت صاحب سایت اطمینان حاصل شود که اطلاعات در شبکه نشان داده شده است یک هزار کاربران.

بصری، این محاسبه را می توان با یک مثال ساده نشان داده شده. هزینه دادن یک بنر در سایت یک پورتال است، برای مثال، 400 $ در هفته، آمار از این وب سایت را نشان می دهد که یک هفته مشاهده سایت حدود 10 هزار کاربران. بنابراین، یک محاسبه ساده می دهد ارزش:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 مورد در هر هزار برداشت اطلاعات تبلیغات.

تبلیغ باید درک کنند که یک تظاهرات ساده از بنر در وب سایت های موضوعی بیشتر آموزنده است. هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام ده هزار نفر که صفحه بازدید، لازم است تا با کلیک بر روی بنر وجود دارد. آیا بازدید کننده خواهید لینک به یا نه - در جذابیت از بنر و اطلاعات است که بر روی آن نوشته شده بستگی دارد. هر سایت مورد نیاز است برای ارائه تمام اطلاعات خود را به محاسبه گزینه CPM است. آیا این به نفع صاحب سایت است، شما می توانید درک کنید. اما تبلیغات، کیفیت و جالب آن برای کاربر نهایی در این کار از مشتری گنجانده شده است.

ماژول پشتیبانی CTR، روش محاسبه

برای کاهش هزینه ها به در نظر گرفتن یکی دیگر از شاخص - شاخص CTR. این نام نیز از زبان انگلیسی می آید و به طور کامل شبیه به یک نرخ کلیک صدا - نرخ CTR. CTR شما نشان می دهد چگونه بسیاری از مردم بر روی بنر کلیک کنید و به یک مشتری صفحه تبلیغات. این ماژول بستگی به صحت سایت انتخاب، به دلیل تبلیغات نگاه مناسب تر و ضروری است، بیشتر احتمال که بازدید کننده علاقه مند به کسب اطلاعات و کلیک بر روی بنر. روش محاسبه این شاخص به شرح زیر است:

CTR = (تعدادی از کاربران که بر روی بنر کلیک) / (تعداد برنامه ریزی شده از بازدید در روز بنر) * 100٪.

برای مثال، اگر 20 هزار نفر که تبلیغات را دیدم، یک لینک به دنبال کاربران 800، پس از آن CTR است 800/20 000 * 100 = 4٪ است، که بالاتر از حد پایین تر است.

از نظر تجربی ثابت شده است که حداقل CTR 3-5٪. اگر کمتر، و سپس هزینه به ازای هر مشتری بالقوه را به سود مورد انتظار تجاوز، و تبلیغات بی اثر خواهد در نظر گرفته شود.

با استفاده از شاخص

CPM می توان در هنگام انتخاب یک مخاطب هدف باریک استفاده می شود. به عنوان مثال، در هنگام سفارش پلت فرم طراحی بنر اطلاعات در مورد تبلیغ سن، جنس، محل سکونت، منافع تمامی بازدیدکنندگان ثبت می کند. بنابراین بنر مورد نظر تنها به آن دسته از کاربران، که در آن محصول تبلیغاتی محاسبه شد به نظر می رسد. بودجه مبارزات انتخاباتی در همان زمان مصرف از لحاظ اقتصادی و کارآمد تر.

شما همچنین باید به حساب فعالیت اعضای دائمی است. اغلب بیشتر همان بازدید کننده می بیند کالا آگهی مشابه، پول بیشتری از تبلیغ کنندگان بدهکار است، اما مشتری در مشتری از این دیگر تبدیل می شود. بنابراین شاخص محاسبه سواد CPM و CTR در رابطه با تجزیه و تحلیل عمیق از اطلاعات ارائه شده توسط این پلت فرم تبلیغاتی را به نتایج مورد نظر به مشتری است.

نکته ی دیگری که باید در نظر در آغاز مبارزات انتخاباتی قرار گرفته است. پرداخت را می توان در معرض و یا از نظر CPM، یا CTR. به عبارت دیگر، مشتری باید جوهر پیمانه تبلیغات بنر CPM درک - آن است که یک پرداخت برای کلیک نیست، اما تنها برای تبلیغات یک تظاهرات کالا

جمعبندی

وقتی پرسیده شد که چه CPM است، شما می توانید می گویند که این گزینه یکی از مهم ترین در تجزیه و تحلیل اثر از یک تبلیغ خاص است، و نیز باید به حساب در هنگام محاسبه بودجه تبلیغاتی را. گرفته شده به حساب و مقدار از اطلاعات تماس ادعا مشتری بالقوه با اطلاعات تبلیغاتی، و هزینه قرار دادن بنر در سایت های مختلف با تمرکز موضوعی مشابه است. با توجه به این پارامترها، آن را ممکن است برای محاسبه بهره وری از یک پلت فرم تبلیغاتی خاص و موفقیت استاد بودجه تبلیغاتی.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 fa.unansea.com. Theme powered by WordPress.